1 |
Gemiddelde en middelmatige leerlingen de grote verliezers
|
2157 |
2 |
De oogst van een bezoekje aan 'Dé Onderbouwmanifestatie'
|
2171 |
3 |
Weggegooid geld voor Amsterdamse onderwijzers
|
2175 |
4 |
De Nederlandse onderwijsdenktank
|
2188 |
5 |
Hoezo anoniem?
|
2189 |
6 |
Besturenraad: Onnodige overheidsbemoeienis door 'EHBO-teams' voor zeer zwakke scholen
|
2193 |
7 |
Moet het onderwijs onder de luchtmacht vallen?
|
2194 |
8 |
Protesto junta professores no Marquês do Pombal
|
2197 |
9 |
GEW sieht Hauptschule vor Sprengung
|
2198 |
10 |
Hoe maakt de inspectie in vredesnaam een lijst van zeer zwakke MBO-opleidingen?
|
2199 |
11 |
En inderdaad: alles ongelezen bij het oud papier
|
2199 |
12 |
De minister van onderwijs stelt prioriteiten
|
2201 |
13 |
Jonge docenten horen helemaal geen les te geven
|
2202 |
14 |
Sint zonder kruis naar openbare scholen Antwerpen
|
2203 |
15 |
Steeds meer MBO-ers ontevreden
|
2204 |
16 |
Problemen in het islamitisch onderwijs ernstig
|
2204 |
17 |
Europese aanbesteding schoolboeken op schema
|
2205 |
18 |
Het onderwijs is een verrotte zaak
|
2206 |
19 |
Vernieuwingsplan hoger onderwijs? Hoezo plan?
|
2211 |
20 |
Je zult maar leraar maatschappijleer zijn: hoe leg je dat nou weer uit?
|
2212 |
21 |
Voorgekauwde potloden? Wat is dat, een potlood?
|
2212 |
22 |
Britse klas zakt voor examen wegens verkeerd bestandsformaat
|
2212 |
23 |
ICT en het ROC
|
2216 |
24 |
Kamer wil leiding basisscholen aan eisen binden
|
2216 |
25 |
Tegelijk herfstvakantie met je kinderen
|
2217 |
26 |
Geschiedenis en aardrijkskunde? Nergens voor nodig
|
2217 |
27 |
Waarom bieden we op school aan wat we aanbieden?
|
2218 |
28 |
SchoolPlatform schort aanbesteding schoolboeken op
|
2218 |
29 |
Onpartijdigheid troef
|
2218 |
30 |
Dan maar wat vaker naar de Efteling
|
2221 |
31 |
NIOC 2009 in teken van beroepskolom
|
2223 |
32 |
Not so best
|
2223 |
33 |
Uitstapje leraren belangrijker dan lessen?
|
2223 |
34 |
Teachers protest over education cuts
|
2224 |
35 |
Nederland ingehaald in PISA
|
2225 |
36 |
Je zult maar leraar Maatschappijleer zijn
|
2227 |
37 |
Ongewenste school nu het kloppend hart van de wijk?
|
2229 |
38 |
Minder uren voor lastige leerlingen
|
2231 |
39 |
Hauptschüler müssen sich nicht mehr beweisen
|
2232 |
40 |
Nederlanders geven de moed op
|
2233 |
41 |
Wijk heeft slechte school maar te pikken
|
2236 |
42 |
Problemen? Wij?
|
2236 |
43 |
Lerarentekort niet groot
|
2237 |
44 |
Edmond Dantès en het onderwijs
|
2237 |
45 |
Victor probeert zich er uit te lullen
|
2241 |
46 |
Het was maar een geintje meester
|
2243 |
47 |
Onderwerpen genoeg, maar te weinig discussie
|
2243 |
48 |
Het onderwijs moet zich niet met levensbeschouwing bemoeien
|
2245 |
49 |
Een klaslokaal is nu eenmaal geen democratie
|
2247 |
50 |
1 April is vroeg dit jaar
|
2250 |
51 |
Godsdienst hoort niet op school onderwezen te worden
|
2250 |
52 |
"Laat me alsjeblieft gewoon weer leren en een toets maken"
|
2252 |
53 |
Uit de schoolregels van het ROC ASA te Amersfoort
|
2276 |
54 |
Werkstukken
|
2280 |
55 |
Aantal privéscholen in Duitsland neemt enorm toe
|
2288 |
56 |
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit
|
2290 |
57 |
Mark Rutte, de redder van het onderwijs?
|
2293 |
58 |
Gastdocenten vergeten op NOT: dubbel schrijnend
|
2306 |
59 |
Zou dat nou een bevoegd docent geweest zijn?
|
2307 |
60 |
Waar bemoeit zo'n school zich mee?
|
2317 |
61 |
Niemand meer onder het gemiddelde
|
2326 |
62 |
Een videoconferentie over a=v²/r?
|
2326 |
63 |
Onderwijsstartpagina.nl bestaat en toch ook weer niet
|
2338 |
64 |
Plasterk diskwalificeert zichzelf
|
2343 |
65 |
Het mag allemaal niets kosten: meer studenten voor de klas
|
2344 |
66 |
Wie is Kees Moss?
|
2349 |
67 |
AVS Schoolvoordeel
|
2356 |
68 |
Geitenneukers
|
2365 |
69 |
Scholieren betalen voor gebruik toilet
|
2369 |
70 |
Falend onderwijs kost bedrijfsleven klauwen vol geld
|
2377 |
71 |
De Canon van Nederland: wat een onzin
|
2390 |
72 |
Gewone sex? Wat is dat?
|
2442 |
73 |
De Stichting Belangenbehartiging Alfabetisering heeft een slechte website
|
2449 |
74 |
Engelse onderwijzers mogen niet meer zuipen
|
2460 |
75 |
Nieuwe leerroute: meer academici voor de klas
|
2466 |
76 |
Geen storm en geen glas water
|
2529 |
77 |
Leren is geen teamsport
|
2619 |
78 |
Ik weet waar je woont
|
2622 |
79 |
Wat nou, anoniem?
|
2632 |
80 |
Rector, conrector, coördinator, directeur of teamleider met onderwijstaken
|
2690 |
81 |
Mark Rutte verdient een zware onvoldoende
|
2717 |
82 |
Valse diploma's, daar zit handel in
|
2815 |
83 |
Wat bezielt zo iemand?
|
2935 |
84 |
Een zij-instromer mag niet dwarsliggen
|
2959 |
85 |
Het belang van talenkennis wordt zwaar overschat
|
2972 |
86 |
Passend onderwijs? Dat gaat niet lukken
|
3136 |
87 |
Er is geen leven na de dood
|
3350 |
88 |
Onderwijsforum vernieuwd
|
3537 |
89 |
Dat geld hadden ze beter aan onderwijs kunnen besteden
|
3602 |
90 |
Leerlingen verbijsterd door examenblunders
|
3970 |
91 |
Als je wilt laten zien dat de school niet deugt, moet je het zo doen
|
4263 |
92 |
Schoolvakanties mogen best langer
|
4605 |
93 |
Vandalisme om een level hoger te komen
|
6089 |
94 |
Hartepijn! Geen hartenpijn
|
6940 |
95 |
Beter Onderwijs Nederland: een raar clubje
|
7887 |
96 |
Mijn forum wordt gelezen
|
15065 |